2007-08-19

Sista träningspasset avklarat...

Det är söndag. Tog mej en välbehövlig sovmorgon idag...la mej runt 23.30 igår och gick upp 10.00 piiiiip. Lufsade ut i köket, kokade havregrynsgröt och åt den med färska russin och mjölk. En smörgås fick plats i maggen oxå ;)
11.15 va jag redo för att löpa långt. Hade med mej min Ipod och det räddade nog mitt pass idag...sprang nämligen två varv uppe på Stenåsen och det är ju hur jävla tråkigt som helst men med lite skön musik gick det helbra. Sprang dessutom och tänkte på BAMM och om man känner sig redo...och jag känner mej redo. Hoppas även Jessica känner sig redo? Löpturen va av joggingkaraktär och det kändes riktigt bra när jag kom hem...rundan tog 1.49 och jag tror i runda slängar att jag sprungit 18-19 km. Nu har jag precis ätit jättegott och nu i skrivande stund sitter jag med en god kopp svart kaffe och planerar tisdagens träning som jag är ansvarig för (och nej, jag ska inte träna, bara leda träningen).
För övrigt så blir det mycket vila och kolhydrat-uppladdning fram till fredag...fy va jag kommer va spymätt på pasta ;)

/Kicki

Inga kommentarer: